ثروتمند شدنموفقیت در زندگی

نیروی شگفت انگیز فکر

نیروی شگفت انگیز فکر با کمک قانون جذب

آشنایی و آگاهی از قدرت فکر با قانون جذب , نیروی شگفت انگیز فکر , موفقیت و ثروتمند شدن , بر اساس قانون جذب هرکسی به اندازه ثروتی که در زندگی نیاز دارد می تواند از گنجینه ی وجود خود برداشت نماید.

 

در این بخش از موفقیت در زندگی از مجله زندگی شما همراهان همیشگی را با نیروی شگفت انگیز فکر و قانون جذب بیشتر آشنا خواهیم نمود .با ما تا ادامه قانون جذب همراه باشید . برای مشاهده ی زیبایی ها و موهبت هایی که اطراف ما را فرا گرفته اند، کافی است که چشم دل را باز کنیم. برای بهره مندی از گنجینه نهانی وجود خود راه های ساده ای در مقابلمان قرار دارد و آن استفاده و بهره گیری از ثروت باطنی می باشد تا عمری را در رفاه و آسایش سپری کنیم.

بر اساس قانون جذب هرکسی به اندازه ثروتی که در زندگی نیاز دارد می تواند از گنجینه ی وجود خود برداشت نماید. همواره این نکته را به خاطر داشته باشید که یک قطعه ی آهن ربا می تواند فلزی دوازده برابر وزن خود را جذب کند و از روی زمین بلند نماید. ولی اگر همین آهن ربا خاصیت مغناطیسی خود را از دست بدهد، حتی قادر به بلند کردن وسیله ای به وزن پر کاه هم نخواهد بود. برخورداری از قدرت قانون جذب هم دقیقا همین گونه می باشد.

انسانها دارای چند نوع قدرت فکر هستند؟!

در طول زندگی به دو نوع متفاوت از انسان ها برخورد می کنیم که یک نوع از آن ها ، (مغناطیس شده) یا همان شاد ، موفق و سرحال است و مورد دیگری فردی است که قدرت مغناطیسی خود را از دست داده و حتی قادر به بلند کردن کاهی هم نیست. این فرد بسیار نامید، ناتوان و بدبین شده است.

اگر با این افراد برخورد داشته باشید می بینید که مدام در هر موقعیتی آه و ناله می کنند و می گویند: ( می ترسم نتوانم موفق شوم … می ترسم دیگران مرا مسخره کنند … می ترسم تمام دارایی و سرمایه ام را از دست بدهم ) .

این گونه افراد قدرت ترقی و پیشرفت را ندارند و همیشه درجا می زنند. برای زندگی یک آب باریکه می سازند و با همان زندگی خود را سپری می کنند. اما گروه اول شجاعانه و بدون تردید رو به جلو حرکت می کنند. آن ها رازی را که از نسلی به نسل بعد منتقل می شود را با نام پیشرفت و ترقی فاش می کنند. این افراد از قانون جذب برای موفقیت خود بهره می گیرند و از هیچ مشکل و مسئله ای ترس و هراسی در دل ندارند.

بزرگترین راز قانون جذب :

 

به نظر شما این راز بزرگ چیست و به چه شکل می توان آن را پیدا کرد و به خدمت گرفت؟!

جواب بسیار ساده است. این راز بزرگ با قدرت خارق العاده اش در وجود خود شما قرار گرفته است. شما در زندگی می توانید از تندرستی، رفاه، شادمانی و آسایش بیشتری برخوردار شوید به شرط آن که از این نیروی عظیم درونی به نحو احسن استفاده نمایید.

هیچ کس نیازی ندارد که به دنبال کسب این نیروی بزرگ باشد، به این دلیل که گنجینه ی بی انتهای آن در وجود خودش نهفته است. فقط کافی است آگاهی داشته باشید که چگونه قانون جذب و این نیروی شگفت انگیز را به خدمت بگیرید و از آن برای تمام جوانب زندگی خود بهره مند شوید.

در اعماق باطن و ضمیر هریک از شما عزیزان دریایی از خرد، هوش، قدرت و ثروت وجود دارد که باید به آن دسترسی پیدا کنید و از تمام این نعمت ها و موهبت هایی که در وجودتان قرار دارد بهره مند شوید.

اگر بتوانید از قانون جذب و قدرت و توانایی ذهن خود آگاهی پیدا کنید استفاده از آن کاری بسیار ساده است. اگر با ذهنی باز به تمام مسائل زندگی خود نگاه می کنید، با نیروی ادراک و هوش خود می توانید برای مشکلاتی که در سر راهتان قرار دارد، راه حل های مناسبی بیابید.

دامنه ی استدلال ها و اندیشه های شما گاهی تا حد و مرزی پیش می رود که می توانید به اکتشافات و ابداعات تازه دست پیدا کنید و شگفتی های محیط اطراف خود را که تاکنون برای شما ناشناخته باقی مانده را کشف نمایید.

نیروی شگفت انگیز فکر , راز بزرگ قانون جذب, راز قانون جذب
نیروی شگفت انگیز فکر , راز بزرگ قانون جذب, راز قانون جذب

 

نیروی شگفت انگیز فکر :

قانون جذب و دستاوردهای به کارگیری قدرت و توانایی ذهن

 

اولین نتیجه ای که در این اقدام به دست خواهید آورد، پیدا کردن و همنشینی با افراد و دوستان شایسته، دلسوز و علاقه مند می باشد که قبلا از وجود آن ها بی بهره بوده اید، به گونه ای که خودتان از این موضوع دچار بهت و حیرت می شوید که چگونه به یکباره زندگی تان رنگ دیگری به خود می گیرد.

مثلا اگر قصد فروش ماشین یا خانه خود را داشته اید، ناگهان مشتری مناسب و دست به نقدی پیدا می کنید. تمام مشکلات خانوادگی و مشاجره ها از خانه ی شما دور می شود و جای آن را محبت، صفا و صمیمیت پر می کند و عادت های بد و دوستان ناباب از زندگی شما بیرون می روند.

تمام این ها بر عهده ی شما است که قانون جذب، دنیای باطنی اندیشه ها، احساسات و قدرت شگفت انگیز نور و زیبایی را در وجود خود کشف کنید و راه حل تمام مسائل و علت تمام معلول ها را پیدا کنید. شما با خدمت گرفتن این موهبت های الهی می توانید خودتان را از بند عقده های خود رهایی دهید و افق تازه ای روی خود بگشایید.

ممکن است ندانی، اما قانونی مقتدر در زندگی تو سرگرم کار است که قانون جذب نام دارد.

از همین الان شروع کنید :

هرگز این تصور را به ذهن خود راه ندهید که قواعد فیزیک، ریاضیات و شیمی با اصول و معیارهای باطنی و ضمیر شما متفاوت است. مثلا برای تکه ای آهن فرق ندارد که آن را در هند حرارت دهیم یا در چین! عملکرد آهن در برابر حرارت در هر جای این کره ی خاکی یکسان خواهد بود. به همین خاطر اگر موضوعی را به درون خود واگذار کنیم، روزی به شکل تجربه خودش را نمایان خواهد کرد.

ضمیر باطنی انسان یک اصل در زندگی است که بر اساس قانون ایمان عمل می کند. بنابراین برای شناخت صحیح آن باید بدانید ایمان چیست و چگونه عمل می کند.

 

مطالب مرتبط با ثروت : طرز فکر متفاوت درباره ثروت

 

قانون روح شما، قانون ایمان است، تنها کافی است که از چگونگی کار آن مطلع شوید و به آن ایمان و باور داشته باشید. ایمان شخص از اندیشه او بیرون می آید. پس هر اتفاقی که برای شما می افتد و در هر شرایط و موقعیتی که زندگی می کنید، اعمال و کردارتان از طریق اندیشه ها تابع واکنش های ضمیرتان می باشند.

همواره به خاطر داشته باشید که این نقش مهم و تعیین کننده را همیشه اعتقاد و ایمانتان به عمل بر عهده خواهد گرفت. پس سعی کنید تمام باورها و عقاید خرافی، دروغین، ترس و تردیدها را از ذهن و درون خود بیرون کنید و جای آن را به صفات خوب و متعالی بدهید و هیچ وقت از یاد خود نبرید که حقایق جاوید و پایدار زندگی هرگز دستخوش تغییر نخواهد شد.

از همراهی شما با مجله زندگی گرانبها سپاسگزاریم ، در مقالات بعدی از سایت ما میتوانید با قانون جذب بیشتر آشنا شده و اطلاعات بیشتری درباره ثروت و قانون جذب بدست آورید .



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا