ثروتمند شدن

طرز فکر متفاوت درباره ثروت

افکارتان یک قدم است برای ثروتمند شدن

طرز فکر متفاوت درباره ثروت ، با افکار صحیح میتوان ثروتمند شد , ثروتمند شوید
شاید این نکته را ندانید, اما افکار تان می توانند زندگی تان را تحت تاثیر قرار بدهند. افکار تبدیل به اشیاء می شوند. دانشمندان ارتعاشات افکار و احساسات مردم را اندازه گیری کردند, و دریافته اند که، افکار شاد و مثبت مانند عشق و قدردانی سریع منتشر می شوند. و افکاری مثل شکست, نا امیدی, ارتعاشات بسیار ضعیفی دارند. پدیده ای بنام قانون جذب ارتباط بین افکار و زندگی را کاملا توضیح می دهد – حتی وضعیت مالی تان را. برای اینکه پولدار بشوید, در وهله اول باید از افکارتان در مورد پول و ثروت مطلع باشید. اگر پی بردید که هر گونه افکار منفی دارید, و می خواهید پولدار شوید باید سریعا آنها را تغییر بدهید. شکی در این نیست که افراد موفق و ثروتمند، متفاوت از دیگران می‌اندیشند و عادت‌های متفاوتی دارند. در ادامه چند راه برای اینکار پیشنهاد میشود ، با هم به سراغ خواندن راهکار های طرز فکر متفاوت درباره ثروت میرویم .
 

  •  باور کنید که شما لیاقتش را دارید :
    بسیاری از مردم در فرهنگ ما دارای عزت-نفس پایینی هستند. ما مدام خودمان را با پیام هایی درباره اینکه “به اندازه کافی خوب نیستیم” بمباران می کنیم. کار درستی نیست که زیبایی تان را با سوپر مدل ها یا حساب بانکی تان را با اپرا (یکی از ثروتمندترین زنان جهان) مقایسه کنید, باید به این باور برسید که واقعا چیزی برای ارائه به این جهان دارید. شما استعدادها و موهبت ای ویژه ای دارید که کمک تان می کند تا ثروتمند بشوید. افراد موفق هیچ مشکلی در ترویج خودشان, خدماتشان, یا تجارتشان ندارند. چونکه باور دارند لیاقتش را دارند. شما هم باید مثل آنها فکر کنید.

 

  • باور کنید که امکان پذیر است :
    چند مرتبه از شریک زندگی تان جمله ای مثل اینرا شنیده اید, “پول که علف خرس نیست.” یا, “فکر می کنی من از پول ساخته شدم؟” بسیاری از ما منفی برنامه ریزی شدیم که فکر کنیم پول چیز کمیابی است. اما اینطور نیست. باندازه کافی پول برای بدست آوردن بیرون وجود دارد. فقط نیاز دارید باور کنید بخشی از آن سهم شماست. هر چیزی ممکن است. اما قبل از اینکه اتفاق بیافتد باید باورش کنید.

طرز فکر متفاوت درباره ثروت

  • قدر آنچه را که در حال حاضر دارید بدانید :
    اگر گوشه ای نشستید و به این فکر می کنید که, “من خانه ام را دوست ندارم, دوست دارم خانه ای بزرگتر داشته باشم.” یا, “من خجالت می کشم سوار ماشین قدیمی ام بشوم,” دارید از طریق افکارتان ارتعاشات منفی را منتشر می کنید. بر طبق قانون جذب, افکار منفی و بازدارنده هیچگاه منجر به تولید چیزهای مثبت نمی شوند. در عوض, باید خانه و یا ماشین تان را دوست داشته باشید. یا برای مسائلی ساده ای مثل سقف بالای سر, جایی که شب ها بروی آن می خوابید, یا غذایی که می خورید سپاسگزار باشید. هر چقدر نسبت به چیزهایی که دارید قدردانی بیشتری بکنید, احتمال اینکه چیزهای بیشتری وارد زندگی تان بشود بالاتر است.

 

  • بخاطر ثروتمند بودن دیگران شاد باشید :
    برخی اوقات مردم اظهارات منفی در مورد ثروتمندان می کنند. آیا جملاتی مثل این بگوشتان خورده است: “پولدارها افاده ای هستند” یا “پولدارها دروغگو هستند” یا “پولدارها خودخواه هستند.” اگر این گفته ها را زیاد بشنوید, ضمیر ناخودآگاهتان با افکار منفی در مورد ثروتمندان برنامه ریزی می شود. و ضمیر ناخودآگاهتان اجازه نمی دهد که ثروتمند بشوید چونکه قطعا شما نمی خواهید که “افاده ای,” “دروغگو,” یا “خودخواه” باشید. در عوض, بپذیرید که بسیاری از ثروتمندان انسان های خودساخته و خوبی هستند. باور کنید که لیاقتش را داشتند. خدا به آنها برکت بدهد, و بگویید ‘از شما متشکرم’ تا در مسیر ثروتمند شدن خودتان قدم بردارید.

طرز فکر متفاوت درباره ثروت

  • از جملات تاکیدی مثبت و یا تابلو تجسم استفاده کنید :
    نوشتن جملات تاکیدی مثبت و تکرار آنها باعث می شود ذهنتان از نو برای موفقیت برنامه ریزی بشود. اگر پی بردید که این باور منفی را دارید که ثروتمندان افاده ای هستند, پس جملات تاکیدی مثل, “افراد ثروتمند باشخصیت, مهربان و انسان های دوست داشتنی هستند. امیدوارم که روزی مانند آنها بشوم” را جایگزین کنید. تابلو تجسم هم ابزار بسیار مفیدی است. تابلویی از عبارات مثبت و تصاویری که می خواهید در آینده به آن برسید درست کنید. می تواند ماشین جدید, خانه بزرگ, جت شخصی, یا قایق شخصی خودتان باشد. هر چیزی که به شما حس خوبی بدهد و نسبت به آن هیجان زده باشید برای قرار دادن در تابلو تجسم تان مناسب است. برای کسب حداکثر نتیجه از جملات تاکیدی مثبت و تابلو تجسم همزمان استفاده کنید.

بخوانید : ۴۰ جمله مثبت برای زندگی

 

طرز فکر متفاوت درباره ثروت

  • واقعا چقدر پول را دوست دارید » پول را دوست داشته باشید :
    من از دیگران شنیده ام که می گویند, “من از پول متنفرم!” و من با شنیدن این حرف تعجب می کنم. چطور می توانید از پول بدتان بیاید؟ خوب, دلیل اینکه از پول بدتان می آید این است که هیچ پولی ندارید. یعنی اینکه آنها واقعا از پول نفرت ندارند. فقط از پول نداشتن متنفرند. پس باید جلوی خودتان را برای بد گفتن از پول بگیرید و طرز فکر خود را درباره ثروت نغییر دهید . در عوض چنین جملاتی بگویید “من عاشق ثروتم! پول دوست صمیمی ام است! پول باعث میشه از زندگی لذت ببرم!” هر چقدر بیشتر ارتعاشات مثبت نسبت به پول از خودتان داشته باشید, احتمال اینکه پول بیشتری بدست تان برسد بیشتر می شود.
  •  بخاطر پرداخت قبض هایتان هم باید خوشحال باشید : 
    بعضی از انسانها هستند که تا صورتحساب هایشان را پرداخت کنند زخم معده می گیرند. آیا شما هم همینطور هستید ؟ بیشتر مردم اینچنین هستند, چونکه بروی جوانب منفی آن تمرکز می کنند. تمام آنها بیشتر بروی پولی که از دست شان می رود تمرکز می کنند, بجای اینکه بر روی عایدی شان تمرکز کنند. باید این منوال را تغییر بدهید. وقتی قبض هایتان را پرداخت می کنید شاد باشید. فکر می کنید چرا؟ چونکه باندازه کافی پول برای پرداخت کردن آن قبض ها دارید! اگر نتوانید آنها را پرداخت کنید, یعنی اینکه پول کافی برای پرداخت شان ندارید. پس بخاطر اینکه می توانید پولش را پرداخت کنید شکرگزار باشید. از همه اینها مهم تر, پرداخت آن قبض ها باعث می شود که در محیط بهتری زندگی کنید, غذای گرم بخورید و … که همه این موارد واقعا خوب هستند و میتوانند عالی هم باشند .

طرز فکر متفاوت درباره ثروت

  • برای پولدار شدن دست بکار شوید :
    در نهایت, فقط کافی است که تصمیم بگیرید تا پولدار شوید! جواب نه ندهید! کوتاه نیایید! تا هر آنچه را که در زندگی تان می خواهید بدست آورید, فقط باید متعهد باشید. نمی توانید به “پولدار شدن” بعنوان یک سرگرمی نگاه کنید, یا کاری که فقط دوست دارید امتحان کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. این روش جواب نمی دهد. افراد ثروتمند متعهد می شوند هر کاری که از دستشان بر می آید برای کسب پول و حفظ آن انجام بدهند! شما هم باید همین کار را بکنید. برای هدف پولدار شدن تان متعهد بشوید, تا اینکه پولدار بشوید. به قول رابرت کیوساکی که میگه : اگر می‌خوای ثروتمند بشی، بزرگ و متفاوت فکر کن . 

 

جالب است ، یک سری هم به این ساین بزنید :
تست رتبه ثروت شما بین تمام مردم جهان – گروه تحقیقاتی عباس منش

 
_ تعریف ثروت _از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد



‫۳ دیدگاه ها

  1. مدل محمد جانبلاغی یک مدلی هست برای ثروت و در این فایل ایشون توضیح میدن که من پیشگو نیستم ولی اگه چند تا سوال از شما بپرسم باورهای شما رو بیرون می کشم و با توجه به مدل ذهنی که دارید می تونم ۱۰۰% پیش بینی کنم که شما چه آینده ی مالی خواهید داشت .

  2. سلام
    .
    من از گوگل اتفاقی اومدم اما جالبه برام ۳۰ دقیقست اینجا دارم
    .
    با اجازتون اینجا برای دوستم تو واتس اپ فرستادم
    .
    ممنون

  3. بازتاب: سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا