جملات مثبتجمله عکسسخنان زیبا و انرژی بخش بزرگانموفقیت در زندگی

جملات جول اوستین

سخنان دلنشین جول اوستین

در این بخش از سخنان گرانبها , جملات جول اوستین که معروف است به کشیش خنده رو را برایتان گرداوری کرده ایم ، او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز از جمله قدرت من هستم , تفکر بهتر زندگی بهتر است . در ادامه با سخنان زیبا و جملات جول اوستین همراه قلب زندگی باشید .

جملات جول اوستین
جملات جول اوستین

 

جملات انگیزشی جول اوستین

اگر رویایی دارید باید ابتدا آن را در ذهنتان تحقق یافته بدانید ، تنها در این صورت است که آن رویا به واقعیت شما تبدیل می شود.
اگر خداوند تحقق خواسته شما را به تعویق انداخته است یعنی چیزی بهتر را برای شما در نظر گرفته است، صبور باشید و به مشیت الهی اعتماد کنید .

جملات جول اوستین
جملات جول اوستین

 

منطق می گوید :
تا نبینم باور نمی کنم !
اما قلبی سرشار از ایمان
می گوید : اول باور می کنم و سپس خواهم دید .

تحقق خواسته و رویای شما فرآیندی زمان بر است ، صبور باشید و به زمانبندی خداوند اعتماد کنید . اگر خداوند خواسته شما را در زمانی نامناسب محقق کند ، تحقق آن خواسته برای شما رحمت نخواهد بود ، بلکه زحمت خواهد بود . پس به زمانبندی خدا اعتماد کنید .
نبخشیدن مانند سم است شاید نگه داشتن آن احساس خوبی بدهد ، اما زندگی شما را آلوده خواهد کرد ، وقتی شما می بخشید ، شما رفتار و توهین آن ها را توجیه نمی کنید ، بلکه به سادگی سم را از وجود خودتان خارج می کنید ، باید ببخشید تا بتوانید رها باشید . با این کار شما در حق آن ها لطف نمی کنید بلکه شما درحق خودتان لطف می کنید .
بزرگترین اشتباه این است که در زندگی بر علیه خودتان باشید، بسیار قدرت بخش است اگر بگویید من خودم را دوست دارم و احساس خوبی نسبت به خود دارم.

قسمتی از زندگینامه جول اوستین : جول در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است ، او یک واعظ ، کشیش تلویزیونی ، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود ( Lake Wood ) در آمریکا  است…

بسیار مهم است که در فرآیند رشد و پیشرفت شخصی، نسبت به جایگاه فعلی تان شکرگزار باشید و خودتان را دوست بدارید.
فضای با ارزش ذهنتان را به احساس گناه، نگرانی و حسرت اختصاص ندهید و خودتان را همانطور که هستید دوست داشته باشید و اعتماد کنید که خداوند مشکلات را حل می کند .

Joe Osteen 1
جملات جول اوستین

دیگران نمیتوانند سرنوشت شما را تغییر دهند و زندگی شما را کنترل کنند ، تنها قدرتی که دیگران در مقابل شما دارند ، همان قدرتی است که خودتان به آن ها می دهید.

در تمام شرایط احساس آرامش خود را حفظ کنید، تنها در این صورت است که در عمل اعتمادتان را نسبت به خداوند نشان می دهید.
افراد متعهد در مسیر دستیابی به رویایشان تمام سختی ها را تحمل می کنند ، سختی ها برای این نیستند که شما را متوقف کنند و درهم بشکنند، سختی ها وجود دارند تا شما را آماده کنند و رشد و پیشرفت دهند.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا