چهره هازندگینامه بزرگان

زندگینامه جول اوستین

جول اسکات اوستین

در این قسمت از جملات گرانبها و جهره های موفقیت با زندگینامه مردی بزرگ به نام جول اوستین (joel osteen) آشنا خواهید شد و جملات زیبای او را برای دوستانی که میخواهند به موفقیت در زندگی برستد بازگو خواهیم نمود . نام کامل او جول اسکات اوستین است . در ادامه زندگینامه جول اوستین را بخوانید.

زندگینامه جول اوستین

جول در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است ، او یک واعظ ، کشیش تلویزیونی ، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود ( Lake Wood ) در آمریکا  است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست . او در این کلیسای بزرگ برای عده زیادی از مردم صحبت میکند. روش صحبت کردن این کشیش بسیار شیرین و دوست‌داشتنی است و عده ای زیادی از مردم برای دیدن و گوش سپردن به این کشیش بزرگ به این کلسا می آیند ، سخرانی های تلویزیونی او توسط بیشتر از ۷  میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود .
 

زندگینامه جول اوستین
زندگینامه جول اوستینروش
 
روش ارتباط او با مردم به این صورت است که ، او خیلی راحت با مردم ارتباط برقرار کرده و با آرامش و دلنشین حرف می‌زند و استفاده خیلی خوب از زبان بدن (حرکات متناسب اعضای بدن در حین صحبت)، باعث بهتر درک کردن صحبت هایش می شود.

جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز از جمله قدرت من هستم و تفکر بهتر زندگی بهتر است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

در مطالب بعدی از جملات موفقیت و گرانبها جملات زیبای جول اوستین را برایتان خواهیم آورد.
 



نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: جواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا