سبک زندگیموفقیت در زندگی

قانون خوشبختی

قوانین خوشبختی برای زندگی

امروز در مجله اینترنتی زندگی برایتان چند قانون برای خوشبختی ، در زندگی را یادآوری نموده ایم ، زندگی کردن در زمان حال و انگیزه آدمی از تلاش و کوششی که دارد ، برای چه چیز است ؟ در حقیقت باید گفت که خوشبختی برای انسان ، سعادت و خوشبختی هدفی بسیار مهم در زندگی است. در واقع انسان روزانه انرژی قابل توجهی را صرف جستجوی خوشبختی در زندگی و همچنین در صورت  حفظ کردن آن در صورت بدست آوردنش می کنند. بنابراین باید سعی کنید بیشتر در زمان حال زندگی کنیم . انتخاب با شماست ، یکی از اولین قدمهای خوشبختی ، شاد بودن و لبخند  در زندگی است . به قول آبراهان لینکلن اکثر افراد به همان اندازه که ذهن خود را برای شاد بودن آماده می‌کنند، شاد هستند. در ادامه مجله زندگی با قانون خوشبختی همراه ما باشید امیدورایم از مطالب لذت ببرید.

قانون خوشبختی
قانون خوشبختی

قانون خوشبختی برای زندگی بهتر را به ذهن خود بسپارید:

  1.  ساده زندگی کنید و شکر گذار باشید
  2. قلبتان را از نفرت پاک کنید ، شما نمی توانید کسی را وادار کنید که دوست تان بدارد. اما می توانید به کسی تبدل شوید که دوستش می دارد.
  3. ذهنتان را از نگرانی ها دور نگه دارید …
  4. بیشتر ببخشید و شاد بودن را تمرین و تکرار کنید ، هم با خود و هم با دیگران
  5. کمتر توقع داشته باشید ، هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند، اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند.

سخن بزرگان درباره قانون خوشبختی :

یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌های تبدیل روحیه منفی به مثبت ، قدرشناسی ، مثبت اندیشی و شکرگزاری است. چند چیزی که می‌توانید بخاطر آن خدا را شکر کنید و قدردان باشید عبارتند از: نور خورشید و هوا. سقفی که بالای سرتان است؛ سلامتی‌تان، یک برنامه تلویزیونی خوب؛ یک فیلم یا آهنگ زیبا. دوستان و خانواده‌تان، همکارانتان و …

یک دقیقه امتحان کنید و ببینید چه تاثیر خوبی بر احساستان خواهد داشت. با شکرگزاری و قدرشناسی از دنیای اطرافتان احساس فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنید و روحیه افرادیکه از آنها قدرشناسی می‌کنید نیز عالی می‌شود.

انسان‌ها عاشق شمردن مشکلاتشان هستند اما لذت‌هایشان را نمی‌شمارند. اگر آنها را هم می‌شمردند می‌فهمیدند که به اندازه کافی از زندگی لذت برده‌اند. ( فئودور داستایوفسکی )

از آنجاکه با لذت دادن به دیگران لذت بیشتری می‌برید، باید تلاش بیشتری برای شاد کردن دیگران به کار گیرید. ( النور روزولت )

هزاران شمع را می‌توان با یک شمع روشن کرد بدون اینکه زندگی آن شمع کوتاهتر شود. تقسیم خوشبختی هیچوقت از آن کم نمی‌کند. (  بودا )

خوشبختی مانند یک بوسه است. برای اینکه از آن لذت ببرید باید آن را با کسی سهیم باشید. ( برنارد ملتزر _ Bernard Meltzer)

قانون خوشبختی
قانون خوشبختی

نادان خوشبختی را در دوردست‌ها می‌جوید، دانا آن را زیر پای خود می‌رویاند. ( جیمز اوپنهایم _ James Oppenheim)

به قول آلبرت شوایتزر خوشبختی در داشتن پول نیست ، در لذت به دست آوردن و تلاش خلاقانه است. موفقیت کلید خوشبختی نیست. خوشبختی کلید موفقیت است. اگر کاری که انجام می‌دهید را دوست داشته باشید، موفق خواهید شد.

در را رسیدن به موفقیت و خوشبختی این دوستان هستند که میمانند ، هرگز یک دوست قدیمی را ترک نکنید ، زیرا جانشینی برای او پیدا نخواهید کرد. دوستی مانند شراب است ، هرچه کهنه تر، بهتر .

پیشنهاد خواندن این مطلب : هفت قانون مهم برای رسیدن به خوشبختی

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا