سبک زندگی

ایده تبریک تولد و هدیه برای سورپرایز کردن

ایده جذاب برای سورپرایز تولد

در این بخش از سبک زندگی از  مجله زندگی به معرفی ایده های تبریک تولد و هدیه برای سورپرایز کردن عزیزانتان را برایتان آماده کرده ایم . قبل از هر چیز باید به یک نکته اشاره کنیم و آن اینکه سورپرایز کردن ، زمانی دل‌نشین است که طرف مقابل اصلا انتظارش را نداشته باشد، اما معنایش این نیست که می‌توانید هر کاری برای غافل‌گیر کردنش انجام دهید. مطمئنا شما می‌خواهید عزیزان‌تان را خوشحال کنید، نه اینکه خاطره‌ی بدی در ذهن آنها باقی بگذارید. در ادامه ایده هایی را برای تبریک تولد آمده است که حتما یکی از آنها می‌تواند دوست شما را سورپرایز کند.

هر وقت نزدیک تولد یکی از عزیزانمون میشه کلی با خودمون فکر میکنیم که چی بخریم و چیکار کنیم که خیلی خوشحال و غافلگیر بشه. قبل از هر چیز باید به یک نکته اشاره کنیم و آن اینکه سورپرایز کردن ، زمانی دل‌نشین است که طرف مقابل اصلا انتظارش را نداشته باشد ، اما معنایش این نیست که می‌توانید هر کاری برای غافل‌گیر کردنش انجام دهید. مطمئنا شما می‌خواهید عزیزان‌تان را خوشحال کنید ، نه اینکه خاطره‌ی بدی در ذهن آنها باقی بگذارید . در ادامه با ایده تبریک تولد و هدیه برای سورپرایز کردن با ما همراه باشید .

ایده تبریک تولد و هدیه برای سورپرایز کردن , ویدئوی تبریک دسته‌جمعی
ویدئوی تبریک دسته‌جمعی
  • ویدئوی تبریک دسته‌جمعی :

این یکی از بهترین هدیه‌هایی است که می‌توانید به کسی هدیه بدهید مخصوصا اگر دوستتان از شما دور باشد . اگر از فیلمبرداری و ویرایش فیلم سردرمیارید دوربین رو بردارید و از همه ی اعضا خانواده و عزیزانتون بخوایید خطاب به کسی که تولدشه جلوی دوربین تبریک بگن و براش یک آرزو کنن ، اگر کسی رو دارید که دور از شماست ازش بخوایید با موبایلش یک ویدئو ضبط کنه و براتون بفرسته. بعد همه ی این ها رو با نرم افزارهای ویرایش فیلم درست کنین و این فیلم رو روز تولد هدیه بدید.

  • یادداشت‌های پنهان :

یک ایده هیجان انگیز جهت سورپرایز تولد عزیزانتان است . برای این کار از تکه کاغذهای تزیینی استفاده نمایید. بر روی هر کاغذ پیام‌هایی مانند تبریک تولد، جملات عاشقانه و احساسی، عبارات طنز، خاطرات مشترک و یا هر چیزی که طرف مقابل از خواندن آن‌ها به وجد می‌آید و احساس خوشایندی به او دست می‌دهد را بنویسید. سپس نوشته‌ها را در جایی که قابل دسترسی است قرار دهید. به عنوان مثال می‌توانید این نوشته‌ها را بین دفتر خاطرات همسرتان، روی میز مطالعه فرزندتان و یا هر مکان قابل دسترس دیگر مانند کنار مبل و یا حتی داخل یخچال قرار دهید.

لازم نیست همه‌ی یادداشت‌ها را در یک مکان مخفی کنید. برای هیجان و غافلگیری بیشتر می‌توانید تکه کاغذها را در مکان‌های مختلف مخفی نمایید. به عنوان مثال یکی را در جیب کت، دیگری را روی میز کار و به همین ترتیب. این کار بسیار هیجان انگیز است و طرف مقابل را به شدت غافلگیر می‌کند. به طوری که نمی‌داند این غافلگیری چه زمانی به پایان می‌رسد.

  • ایده فراموش کردن :

این ایده شاید در ظاهر خیلی ساده به‌نظر برسد، اما مطمئن باشید طرف مقابل را حسابی غافل‌گیر می‌کند. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که طوری رفتار کنید که انگار روز تولد او را فراموش کرده‌اید. بعد وقتی او مطمئن شد که شما واقعا فراموش کرده‌اید (و البته کمی هم ناراحت شد)، با یک تماس تلفنی یا به‌صورت حضوری یا به‌همراه دوستان‌تان، او را غافل‌گیر کنید. در اینجا باید خودتان هم کمی خلاقیت چاشنی کارتان کنید. خوشحالی بعد از این غافل‌گیری به ناراحتی قبلش می‌ارزد.

  • تبریک تولد رادیویی :

تا به حال به ذهن‌تان رسیده است که از طریق رادیو تولد کسی را تبریک بگویید. حدس می‌زنم تا حالا امتحان نکرده باشید. چند وقت پیش داشتم رانندگی می‌کردم و رادیوی ماشین هم روشن بود. یک‌دفعه آهنگ تولدت مبارک پخش شد، مجری اسم یک نفر را اعلام کرد و تولد او را تبریک گفت. واقعا عاشق این ایده شدم. پیش خودم فکر کردم شخصی که تولدش بوده، با شنیدن اسم خودش چه حسی پیدا کرده است. علاوه بر این شما می‌توانید یک کار دیگر هم بکنید. خودتان با برنامه رادیویی که می‌دانید دوست‌تان یا یکی از اعضای خانواده‌تان که تولدش هست به آن گوش می‌دهد تماس بگیرید و با صدای خودتان به او تبریک بگویید.

  • هدیه سرگرمی :

با توجه به علایق و سرگرمی‌های طرف مقابل، هدیه‌ای تهیه کنید که به دنبال آن است. به عنوان مثال اگر دوست شما به تازگی کلاس موسیقی می‌رود و به دنبال خرید یک گیتار است. شما این کار را برای او انجام دهید. قطعا سورپرایز خواهد شد.

  • سورپرایز با نامه :

آیا تابه‌حال برای کسی نامه‌ای پست کرده‌اید؟ منظورم ارسال ایمیل نیست، منظورم دقیقا یک نامه‌ی پستی است. می‌دانم که خیلی‌ها این کار را نکرده‌اند. پس چقدر خوب میشود دوباره این سنت خوب را احیا کنیم .

این هم یکی دیگر از ایده‌های جالب برای غافل‌گیر کردن دوستان و آشنایان در روز تولدشان است. یک نامه‌ی زیبا بنویسید، در آن تولد دوست‌تان را تبریک بگویید و برایش آرزوهای خوب کنید. بعد آن را داخل یک پاکت زیبا بگذارید. می‌توانید هدیه‌های کوچک مثل جاکلیدی نیز داخل پاکت قرار بدهید. بعد به اداره پست بروید و آن را به آدرس دوست‌تان پست کنید.

می‌توانید این کار را برای اعضای خانواده‌تان هم انجام بدهید، فقط حواس‌تان باشد، شخصی که تولدش است باید خودش نامه را تحویل بگیرد. البته در دنیای امروز مشابه همین کار را میتوان بصورت ارسال اس ام اس و یا دست نوشته اختصاصی در شبکه های اجتماعی و ارسال به دوست خود نیز میتوند ایده ج

  • تبریک با بوسه :

این ایده به درد زوج‌ها می‌خورد. از این ایده برای سورپرایز کردن شریک زندگی خود استفاده کنید. می‌توانید از او بخواهید چشمانش را ببندد و تا زمانی که شما نگفته‌اید باز نکند، سپس او را غرق در بوسه کنید.

ایده تبریک تولد و هدیه برای سورپرایز کردن
ایده تبریک سفر برای تولد و هدیه برای سورپرایز کردن
  • سفر برنامه‌ریزی‌نشده با دوستان :

این ایده هم بیشتر به درد جوان‌ترها می‌خورد. برای عملی کردن این ایده باید یک ماشین داشته باشید (یا می‌توانید ماشین یکی از دوستان‌تان را غرض بگیرید). با چند نفر از دوستان نزدیکِ کسی که تولدش است تماس بگیرید تا به خانه‌ی او بیایند. وقتی همه‌ی آنها آمدند، از دوست‌تان بخواهید از خانه بیرون بیاید. وقتی ببیند همه‌ی دوستانش آمده‌اند که تولدش را تبریک بگویند حسابی غافلگیر خواهد شد.

قسمت هیجان‌انگیز ماجرا اینجا شروع می‌شود که به او و بقیه‌ی دوستانش بگویید بیایید همین الان به سفر برویم. اما قانون این ایده این است که هیچ کس نباید «نه» بگوید. همه باید همان لحظه آماده‌ی سفر شوند. می‌توانید تصور کنید که رفتن به سفری که هیچ برنامه‌ای برایش ریخته نشده چقدر میتواند هیجان انگیز باشد .

 

  • سورپرایز پشت درب :

این به درد همه‌ی کسانی می‌خورد که می‌خواهند دوست‌شان را برای تولدش سورپرایز کنند. کاری که باید بکنید این است که یک هدیه یا یک دسته گل بخرید. آن را بسته‌بندی کنید و به همراه یک یادداشت آن را پشت در منزل دوست‌تان بگذارید. با بقیه اعضای خانواده‌ی دوست‌تان هماهنگ کنید که وقتی زنگ در زده شد، اجازه دهند او در را باز کند. وقتی در را باز کند، می‌بیند هیچ‌کس پشت در نیست به‌جز یک هدیه یا دسته‌گل؛ بهترین هدیه‌ی سورپرایزی که می‌توان به کسی داد!

  • مهمانی سورپرایزی :

یک مهمانی تولد سورپرایزی برای دوست‌تان تدارک ببینید. مطمئنم خیلی‌ها از چندوچون این ایده باخبر هستند. با دوستان، آشنایان، اعضای خانواده و همکاران دوست‌تان تماس بگیرید و ماجرا را به آنها بگویید. این ایده برای جشن تولد پدرها و مادرها فوق‌العاده است. مثلا با تک‌تک دوستان قدیمی پدرتان تماس بگیرید و از آنها بخواهید برای جشن تولدش به خانه شما بیایند. وقتی پدرتان از سر کار برگردد و دوستانش را ببیند که تولدش را تبریک می‌گویند، قیافه‌اش دیدنی است.

  • هدیه‌ی رؤیایی :

چه می‌شد اگر برای تولد دوست‌تان، به او هدیه‌ی رؤیایی‌اش را می‌دادید! قبول کنید که همه ما رؤیاهایی در سر داریم. کسی که قصد دارید سورپرایزش کنید هم حتما رؤیاهایی دارد. ببینید رؤیایش چیست و اگر می‌توانید او را به رؤیایش برسانید.

 

منبع:مجله زندگی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا